پنل پیامک برای نمایندگان مجلس

شما دراین مقاله با پنل اس ام اس برای نمایندگان و امکاناتی که مدیرپیامک ارا‌ئه میکند آگاه می شوید پس با ما همراه باشید.

یکی از روش های اصلی تبلیغات انتخاباتی ، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می باشد. بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیامکی مدیر پیامک  پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس برای کاندید های محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

مدیر پیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.

 

همانطور که می دانید برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نزدیک است از این روی احزاب نامزدهای نمایندگی هر دو مجلس در تلاش هستند که با استفاده از راهکارهایی جدید کاندیدای خود را به عموم مردم معرفی کنند و برنامه های این عزیزان را به مردم برسانند.

 

با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت “تلفن همراه” و “رایانه” از بهترین وسایل ارتباطی با مردم، به ویژه با جوانان می باشند. همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به ۹۰% از جوانان ایران، در حال حاضر از کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند.

 

پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانطور که گفتیم، نامزدهای محترم انتخابات می توانند پنل های تجاری مدیر پیامک را با ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنند. در حال حاضر، مدیر پیامک را می توان یکی از بهترین و موفق ترین سامانه های پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس در ایران دانست. مدیر پیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات اس ام اس را در اختیار تمام شهروندان قرار دهد. همۀ کاربران می توانند بدون داشتن دانش و مهارت خاصی، از طریق اینترنت اقدام به ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی کنند. همچنین علاوه بر بانک شماره تلفن جامع،  خدمات و امکانات منحصر بفردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس یکی از مهم ترین خدماتی است که می توانید بهترین بهره لازم را ببرید .

در ادامه به برخی از امکانات مدیر پیامک اشاره شده است:

  • ارسال پیامک به اوپراتورهای ایرانسل و همراه اول
  • ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر
  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف
  • ارسال بر اساس جنسیت و سن
  • ارسال های زمان بندی شده
  • گزارش پیامک های ارسالی
  • گزارش پیامک های دریافتی
  • دفترچه تلفن پیشرفته
  • و…

مزایای پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس

همانگونه که مطلع هستید امروزه بخش مهمی از زندگی ما به تکنولوژی وابسته شده است. امروزه دیگر لزومی ندارد برای انجام کارهای اداری و حتی تبلیغاتی از کاغذ استفاده کرد، بلکه می توان این کارها را به راحتی از طریق اینترنت و وب سایت سازمان مربوطه به راحتی انجام داد. نمایندگان مجلس نیز به همین دلیل باید وب سایت داشته باشند. به این ترتیب مردم می توانند به راحتی با نامزدها و نمایندگان انتخابی شهر خود، ارتباط برقرار کنند تا نمایندگان در اولین فرصت پاسخگوی این نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس این است که نامزدهای انتخاباتی می توانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف انتخاباتی راه اندازی کنند، فایل های مرتبط با سخنرانی های خود را در اختیار مردم قرار دهند و … .

نامزدهای انتخاباتی می توانند از طریق پنل اس ام اس خود برای فعالیت های گفته شده در زیر استفاده نمایند:

  1. معرفی، زندگی نامه
  2. معرفی برنامه و عملکرد نماینده
  3. آرشیو عکس
  4. آرشیو فیلم
  5. آرشیو فایل های صوتی و متنی سخنرانی ها
  6. انتشار اخبار و اطلاع رسانی
  7. نظر سنجی
  8. ارتباط با مردم
  9. افتخارات و سوابق
  10. پیشنهادات و انتقادات
  11. فرم های مختلف جهت برقراری ارتباط مردمی
  12. پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید
  13. و …

اگر تصمیم دارید تبلیغات انتخابات خود را به بهترین نحو انجام دهید،با پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس این فرصت استثنایی را از دست ندهید. با دریافت یک سامانۀ پیامک می توانید صدای خود را به گوش همه برسانید.

 

برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان انتخاباتی  استفاده از ماژول های زیر به کاربران پیشنهاد می گردد.

  • ارسال به بانک شماره به بانک شماره های استان و شهر
  • ارسال پیامک از طریق نقشه ی گوگل
  • ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • ارسال پیام صوتی
  • جمع آوری شماره ی حامیان

۲ مورد اول مربوط به بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیامکی مدیر پیامک می باشد. این شماره ها همراه اول بوده و در سامانه جهت ارسال موجود می باشد. کاندیده های محترم می توانندبا پنل اس ام اس نمایندگان مجلس بر حسب نیازشان به شهر خاصی ( به طور مثال در انتخابات شورای شهر تنها به شهر مد نظرشان ) و یا به صورت کلی به کل شماره های کشور پیامک مد نظرشان را ارسال نمایند.

مورد ۳ جهت ارسال به شماره های ایرانسل از طریق دکل می باشد. این ارسال ها به صورت یک فرم به ایرانسل ارسال شده و پیامک ها توسط ایرانسل به شماره های ۴۸ ساعته گذشته در آن منطقه ارسال می گردند. این بانک شماره دقیق ترین بانک شماره ی ایرانسل بوده و هزینه پیامک های آن نیز معمولا از تعرفه ارسال با خطوط پیامک انبوه کمتر می باشد.

پیامک بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با رای دهندگان است

آخرین تحقیقات صورت گرفته از ۵۰۰ فرد بالای ۱۸ سال نشان می دهد که ۲۴% از این افراد عقیده دارند پیامک بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با رای دهندگان است. نکته جالب اینجاست که ۱۰% از این افراد در انتخابات گذشته با کاندیداهای مورد نظر خود از طریق اس ام اس در ارتباط بوده اند و برنامه های انتخاباتی این افراد را دنبال می کرده اند.

ما با پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس در مدیر پیامک می کوشیم تا این انتخابات پر شور تر و با شکوه تر از گذشته برگزار شود. 

مزایای پنل اس ام اس مدیر پیامک برای انتخابات مجلس دهم

حال شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که چرا باید برای انجام تبلیغات خود از سامانه مدیر پیامک استفاده کنند؟

همانطور که در بالا گفتیم، مدیر پیامک پنل های تجاری خود را به نامزدهای انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی با ۳۰٪تخفیف ارائه می کند. آیا دلیل بهتری از این می خواهید؟ اگر جوابتان مثبت است، پس بهتر است به خواندن این مطلب ادامه دهید.

مدیر پیامک را می توان یکی از بهترین و موفق ترین سامانه های ارسال اس ام اس در ایران دانست. مدیر پیامک با ایجاد رابط کاربری آسانی توانسته است پیشرفته ترین خدمات اس ام اس را به ساده ترین شکل ممکن به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین کاربران می توانند بدون نیاز به داشتن مهارت و دانش خاصی به راحتی پیامک های خود را ارسال نمایند. مدیر پیامک هم اکنون با بیش از ۲۰ هزار کاربر یکی از پر طرفدارترین سامانه های ارسال اس ام اس در ایران به شمار می آید. یکی دیگر از دلایلی که مشتریان را به سمت مدیر پیامک جذب می کندبا پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس خدمات و امکاناتی است که به کاربران خود ارائه می دهد. امکاناتی که در هنگام انتخابات مجلس دهم نیز پر کاربرد خواهند بود.

هزینه جذب یک مشتری جدید ، ۵ برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از این دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید دستگاه ثبت شماره تلفن
 دستگاه دایرکت دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان  ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس
قطعا برای شما پیش آمده است دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید .  دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان  دستگاه کی پد دستگاه کد پد اس ام اس

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند

یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند

با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کننددستگاه کد پد اس ام اس
 دستگاه کی پد پیامک  دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان  دستگاه ذخیره ساز شماره مشتری و ارسال پیامک خرید دستگاه ثبت شماره مشتری  دستگاه ذخیره تلفن مشتریان  قیمت ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس

و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است . دستگاه keypad نرم افزار ثبت شماره مشتری  دستگاه ثبت اطلاعات مشتریان دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری  دستگاه SMSPad

برخی از امکانات سامانه مدیر پیامک به ترتیب زیر می باشد:

ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است.

ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ( دائمی و اعتباری) و ایرانسل (دائمی و اعتباری) باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی، پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ملی پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

ارسال بر اساس جنسیت و سن

شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک تبلیغاتی (انتخاباتی) ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانش آموزان و دانشجویان دارید و …

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف majles استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

سخن آخر

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از امکانات مدیر پیامک هستند که می توانند در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران پر کاربرد باشند. اگر تا به حال از سامانه پیامک استفاده نکرده اید و برای استفاده از آن کمی مردد هستید. به شما این اطمینان را می دهیم که بازاریابی پیامکی می تواند ورق را به نفع شما برگرداند.

امروزه تقریبا تمام مردم، به خصوص جوانان که بیشتر جمعیت کشور ما را تشکیل می دهند، از تلفن همراه استفاده می کنند و همۀ گوشی های موبایل از قابلیت ارسال و دریافت پیامک پشتیبانی می کنند. با پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس چنین ابزار ارتباط جمعی می تواند شما را به رسیدن به اهداف انتخاباتی تان یاری کند.

 

مدیر پیامک مفتخر است به عنوان اولین سامانه پیامک درایران، آمادگی خود برای با شکوه برگزار کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران را اعلام دارد. نامزدهای محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی ایران می توانند با پنل اس ام اس برای نمایندگان مجلس در زمان برگزاری انتخابات پنل های تجاری ما را با ۳۰٪تخفیف دریافت نمایند.

با کد تخفیف majles از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل ارسال با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.