پنل پیامک جهت استفاده وکلا و دادگستری

در این مقاله می‌خواهیم در مورد پنل اس ام اس برای وکلا صحبت کنیم و توضیح دهیم که سامانه مدیر پیامک چه خدماتی میتواند برای وکلا و دفاتر حقوقی انجام دهد؟

امروزه داشتن یک پنل اس ام اس برای اصناف لازم است. زیرا با استفاده از پنل پیامک می‌توانند در هزینه‌ها و وقت خود صرفه جویی کرده و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ام اس نیازهای خود را برآورده کنند. وکلا و دادگستری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدیا پیامک سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی امکان ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات را فراهم می‌کند. اما کاربرد سامانه مدیر پیامک برای وکلا و دفاتر حقوقی تنها در ارسال پیامک انبوه خلاصه نمی‌شود.

اکثر وکلا برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود از سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود استفاده می‌کنند. استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکلا تنها برای تبلیغات نیست بلکه در مواردی مانند نوبت‌دهی، یاداوری تاریخ ملاقات و … نیز استفاده می‌شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های وکلا و مشاغل دیگر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل مختلف از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با پنل اس ام اس وکلا میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  1. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید برای مشاغل مختلف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  2. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به مناطق مختلف در هر شهر پیامک ارسال نمایید.
  3. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.
  4. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  5. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.
  6. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های مشاغل و اصناف دسرتسی داشته باشید.
  7. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.
  8. با خرید پنل اس ام اس  ؛ میتوانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به وکلا و دفاتر حقوقی را اغاز کنید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول یا خدمات شما می باشد.

ارسال پیامک به مشاغل

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

ویژگی های سامانه پیامک انبوه وکلا و دفاتر حقوقی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

مزایا و کاربردهای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای وکلا و دفاتر حقوقی

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمک به وکلای جوان و تازه کار، به وکلای قدیمی و یا موسسات حقوقی حرفه ای و با سابقه نیز میتواند کمک بسزایی داشته باشد. میتوانید از این ابزار برای جذب بیشتر مشتری و عضویت آنها در خبرنامه پیامکی خود استفاده کنید و برای آنها پیشنهادات ارزشمند ارسال کنید. پیشنهاداتی از قبیل تخفیف در هزینه ها و یا مشاوره های رایگان. با عضویت مخاطب در خبرنامه پیامکی، شما می توانید با ارسال پیشنهادات ارزشمند وفاداری آنها را نسبت به خود بیشتر سازید.

ارسال پیامک انبوه

دفاتر حقوقی می توانند از کلیه بانک های اطلاعاتی از قبیل شهر و کدپستی ، نقشه ی گوگل ، اصناف و یا سن و جنسیت که به صورت رایگان در سامانه مدیر پیامک قرار گرفته شده است ، جهت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده نمایند. به طور مثال اگر دفتر حقوقی داشته و یا وکیل هستید می توانید با استفاده از بانک اصناف به شرکت های خدماتی و یا کارخانجات پیامک ارسال نموده و در متن پیامکتان به مواردی که از لحاظ حقوقی برای آنان مهم می باشد اشاره نمایید تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و یا استفاده از سایر خدمات حقوقی به دفاتر حقوقی شما مراجعه نمایند.

خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی

با استفاده از پنل اس ام اس وکلا برای دفتر وکالت خود می‌توانید قرار ملاقات، ساعت جلسه دادگاه و … را به موکلین خود پیامک کنید.  با استفاده از خط خدماتی رایگان پیامک های اطلاع‌رسانی حتی به خطوط بلک لیست ارسال خواهند شد. دیگر نیازی نیست به دلیل جواب ندادن و یا مشغول بودن خط موکل خود چندین بار با او تماس بگیرید. بلکه با ارسال یک پیامک قرارهای مهم را به موکل خود یاداوری می‌کنید.

قابلیت نوبت‌دهی با پیامک

یکی دیگر از امکانات سامانه مدیر پیامک، قابلیت نوبت‌ دهی پیامکی است. با استفاده از این قابلیت این امکان وجود دارد که تایم مشخصی را برای قرارهای ملاقات خود در نظر بگیرید و با توجه به تایم مشخص شده به صورت خودکار برای افراد پیامک ساعت ملاقاتشان ارسال خواهد شد.

نوبت دهی پیامکی چیست؟ | ماژول پیشرفته نوبت دهی پیامکیپاسخگوی خودکار پیامک

با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار به پیامک شما می‌توانید از مخاطبین خود بخواهید به عنوان مثال عدد 1 را به شماره سامانه پیامکی دفتر وکالت شما ارسال کنند و به صورت خودکار متن پیامکی که از قبل توسط شما تنظیم شده است، ارسال شود. مسلما هر وکیلی برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود و همچنین ارتباط بهتر با موکلین خود نیازمند سامانه پیامکی برای دفتر وکالت خود می‌باشد.

ارسال پیامک به مشاغل هدف

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مدیرپیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در مدیر پیامک :

در سامانه پیامکی میتوانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید.  اس ام اس افراز در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

در سامانه پیام کوتاه با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام شهرها

ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه برای انتخابات

پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور

ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی در کل کشور

ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در ایران

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس

پنل پیامک انتخابات

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف lawyers استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه وکلا

با کد تخفیف lawyers از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس رایگان از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.